Varmebolja.

Blev visst en svang in pa bloggen idag me. Det ar sa varmt ute sa man knappt star ut :) Over 40 grader i skuggan nu & havet svalkar inte ens lite nu.. Men det ar skooooont!

Idag fyller Chrille ar sa det blir varsting middagen ikvall, hur ska jag orka? Hihi..

Ska in till Phuket town imorn och shoppa och fixa haret.. :D Malin kopte varsta sota klanningen dar igar sa en san ska jag me ha!

Jutte, jag fick ju min alskade rosa mobil i present av Stoffes familj. Finns ingen sotare! Kameran e saa bra! Finns massa kort som ni ska fa se nar jag kommer hem kan jag lova!

Nee, nu ska jag kika runt lite pa dom vanliga bloggarna & sen ut i solen igen..

Saknar min bebis som faen..

See ya!

Kommentarer
Postat av: Malin

Wiie, coming home idag?
Imorgon väntas festligheter..eller? :)
Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback