Hemma hos pappa.

Natten som var måste varit en av dom värre nånsin. Låg på golvet inne på toan en stund då och då för jag inte orkade springa emellan. Fy fan vad ont i magen jag hade, har aldrig haft så ont förut. Och illamåendet.. suck.

Sitter hemma hos pappa nu. Skulle ju egentligen vara på bröllop nu, men magen pallar inte. Jag var iaf till kyrkan förut och träffade alla släktingar och så, men sen lagom till maten åkte jag. Vågar inte äta nåt bland folk, jag får ju så ont. Jag som ville vara me ju..

Ska tillbringa hela kvällen i soffan med mina småsystrar istället. Hur underbart kommer inte det bli? Om magen kan palla lite ostbollar eller nåt så blir kvällen oslagbar :)

Får hoppas att jag kan orka med Sthlm imorn. Ska ju på Tattoomässan. Roooligt!

Kommentarer
Postat av: Minna

Linköping är en fin stad, mina kusiner bor där :)
Varför flytta du där ifrån?

2007-08-25 @ 18:00:57
Postat av: Miranda

Bröllop vad kul, men inte kul att du är dålig,

2007-08-25 @ 18:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback