I Vendel.

Fick sluta en timme tidigare idag för Chrille orkade inte vänta på mej, nice :) Ska bli bjudna på mat här ikväll och så ska jag bli lite fixad i håret, jag ska bli korthårig igen..

Har så förbannat ont i min handled/hand. Kan inte använda högerarmen alls =/ och inte kan jag komma på att jag har gjort nåt olämpligt heller. Har haft ont i tre dagar nu och det blir bara värre och värre. Det måste vara en inflammation eller nåt, tur att jag är ledig imorn iaf. Kan lova att det går på lite halvfart idag när jag är enarmad.

har famlijen åkt hem till Linköping igen. Tråkigt att dom alltid bara stannar så kort stund :( Vi blev iaf bjudna på lunch idag innan dom for. Saknar dom redan ju, speciellt småtjejerna!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur gamla är små tjejerna?

2007-08-03 @ 15:34:49
Postat av: Elinen

Anna: Emilia är 2 & Erika är 15 :) Mina småtjejer de!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback