Idag har det inte hänt mkt.

~Fick mess av Tina, vaknade, messade tillbax
~Gick ut med hundarna
~Åkte och köpte frukost, åt frukost
~Startade tvättmaskinen
~Tittade på DH i sängen
~Somnade, sov i några timmar
~Startade tumlaren, hängde tvätt
~Gick ut med hundarna
~Messade IG
~Tittade på DH i sängen
~Startade tvättmaskinen~
~Tittade på DH i sängen
~Delade frukter
~Pratade med IG i telefonen
~Släppte in kattungen
~Åt frukter
~Tittade på DH i sängen (sista avsnitten, måste skaffa nästa säsong nu)
~Gick ut och lekte med hundarna i skogen
~Startade torktumlaren, hängde tvätt
~Åt smörgåstårta
~Satte mej här, pratade med IG i telefonen, IG kom förbi en snabbis

Händelserik dag va? Nu ska jag duscha. Sen ska jag kolla på Music and lyrics - i sängen :) Man måste få ha en riktig latdag ibland.. Baby har tillome varit ännu latare, han har inte ens tagit på sej kläder idag. Han har legat under en filt precis hela dagen!


Kommentarer
Postat av: Tina

När åker IG då!? fan hinner ju inte säga hej då till henne! Men tror jag kommer och hälsar på dej idag.. Har du sett att jag boka av resan.. Så besviken och ledsen..

Postat av: Helena

låter som en lung dag, skönt när de regnar

2007-08-13 @ 11:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback