Liiite skraj.

Kom hem från stan nyss. Blev aningens skrajsen på vägen hem. Jag skulle köra om två bilar, råkade gå aningens för fort. När jag sen saktade ner och slängde en bilck i backspegeln så blinkade det blåljus för full där bakom. Jag saktade ner aningens mer och när jag tittar bak nästa gång så är den borta. Puuuh! Den hade antagligen fått spaning på nån annan och svängt av vägen. Tur för mej, annars hade mitt körkort rykt big time.. Hjärtat bangar fortfarande i typ 140.

Har iaf fått i mej lite sushi nu. Köpte en tiobitars till mej och en till Baby. Jag orkade dock bara äta sju (hade ju ätit massa kräftor hos Johan & Tina) så Baby fick tretton. Han blev mkt nöjd :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på lite Hemmafruar (på våran TV som håller på och ballar ur, köpa ny snaaarast!), sen ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Micke

Ajdå, tur att de gick bra! vad har du för bil? någon snabb?

2007-08-07 @ 08:25:36
Postat av: Tina

Du är bäst!

Postat av: Elinen

Tina: DU är bäst!
Micke: Aa, det är skapligt tryck i bilen :) En volvo s80 är det.

2007-08-07 @ 19:03:47
URL: http://technolove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback