Nu vill jag må bra!

Åh. Orkar inte med det här illamåendet, huvudbanken, snurrigheten och mättnadskänslan längre. Okej, mättnadskänslan kan väl få stanna då :P men jag vill inte behöva vara magsjuk. Jobb imorn ju, dock bara halvdag!

För alla som undrar så kan jag berätta att Turkiet var lika underbart som vanligt. 33grader varmt när man gick upp (runt klockan åtta) och lika varmt på natten. Jag bara ääälskar värme :) Tillome medelhavet var varmt och det brukar inte höra till det vanliga att jag tycker det. Maten var supergod, även om jag max kunde pressa i mej en fjärdedel av portionerna (mättnadskänslan you know) Allt var helt enkelt perfekt, förutom min form då..

Nu ska jag nog gå och göra lite mat åt Baby. Ska försöka få i mej lite jag med, men det är ju inte så troligt att det funkar..

Kommentarer
Postat av: Anja

var du dålig på semestern?

2007-08-23 @ 22:13:02
Postat av: tina

Hoppas du mår bra i dga gums!

2007-08-24 @ 07:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback