Sådär.

Nu är jag hemma igen efter en sväng in till stan. Det gick snabbt (cirkus 10 min) och smärtfritt på sjukhuset och med tanke på att jag inte hade betalat nån parkering och att hundarna satt i bilen så var det bra. Hoppas provsvaren kan skynda sej lite för jag är lite orolig över att dom han släppt hem mej när jag har så jävulskt ont.

 Jag måste nog få påstå att Uppsala är en lite krånglig stad att köra bil i, speciellt nu när dom bygger om överallt + alla människor som springer ut lite varsomhelst. Skulle egentligen stannat och köpt lite sysror till Igor, men det får bli lite senare i veckan. Orkade inte nu, blir ju helt slut av att röra på mej. Får dessutom ondare när jag anstränger mej..

Fick iaf ett SMS från HM när jag var på väg hem. Mina kläder hade landat på ICA :)) så nu är det hög tid att prova lite. Det måste jag väl ändå orka? heh.

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback