Sjukdomen.

Många undrar vad det är för sjukdom jag har åkt på. Jag vet inte än. På sjukhuset tror dom att det kanske kan vara campylobacter, men jag ska in strax och lämna lite fler prover så får vi se vad dom kommer fram till. Det går iaf ut på att jag får "värkar" i magen som gör så grymt ont att jag bara vill skrika/dö. Jag ska vara sjukskriven minst en vecka beroende på vad provresultaten visar.

Och för er andra som undrar så mår hundarna finfint. Lovar att jag ska lägga in lite nya bilder på dom snart. Zakko har blivit så stor och fin :) Techno är förståss fortfarande lika fin.. och liten :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

De skulle vara kul att se vovvarna nu :)

2007-08-28 @ 22:23:28
Postat av: StorSyrr

fyllo-bakter tror ja de e ;) puss

2007-08-30 @ 16:48:28
Postat av: Malinen

Stackars lilla gumman, hoppas du blir pigg och kry snart! Det börjar bli dags att ses snart åsså. Saknar dej herrejösses-massa-mycket! Puss o kram & krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback