Bästaste dagen.

Dagen har varit wonderful.

 Först åkte vi till Täby och skulle handla julklappar. Det slutade med att jag och Johan kom hem med typ nya garderober :) och Tina köpte en liten fjuttig julklapp. Haha. Så kan det gå. Tråkigt bara att Baby inte kunde följa med.. Sen åkte vi hem och tog en sväng på Gränby och fortsatte shoppingen. Tss.

Efter det åkte Tina och jag och käkade på kina och kolla på bio. Det var längesen jag hade så här roligt :) Tack sötnos! Du är bäst! 

Nu sitter jag här. Får se om jag orkar stryka julgardiner. Jobbar ju imorn så jag borde ju sova, hmm.



 


Kommentarer
Postat av: Amanda

de låter som en jättebra dag :) Härligt att handla så mycke :)

2007-12-02 @ 13:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback