Dåligt tålamod.

Jag vill att kläderna vi beställde förra veckan ska komma hem nu nu nuuu!! Det stog att dom skulle komma den här veckan och nu orkar jag inte vänta mer :)

Jag måste ha världens sämsta tålamod. Igår när jag fixa och dona med julpyntningen här hemma och det inte gick som jag ville blev jag helt galen! Först sparka jag saker omkring mej samtidigt som jag skrek, sen ringde jag till Mami och var alldeles upprörd(kände att hon var tvungen att lugna ner mej lite). Efter det gick jag och skulle fortsätta men det gick åt skogen igen och då brast det totalt. Jag skickade in fler saker i väggen, sparka in i väggen (trodde fan att den gick sönder, men de va bara en tavla på andra sidan som dunka och skaka lite) skrek som en maniac och slängde mej på sängen och grina hysteriskt. Heeelt psycho. Visste inte att jag kunde bli så arg, men det kunde jag visst så det är bäst för kläderna att dom kommer hem snarast för annars kanske det brister igen.. Tss.

Kommentarer
Postat av: Tina

Vakna nu så jag kan ringa dej... måste berätta en sak...

Postat av: Sara

men jisses lilla gumman, nu får du väl ta å lugna ner dig!! tihii :D hoppas allt är bra annars!

2007-12-04 @ 10:30:25
URL: http://saramorner.blogg.se
Postat av: Kristina

Ja man kan blir arg om inte saker kommer i tid, jag har beställt julklappar som jag väntar på

2007-12-04 @ 12:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback