En lista var väl längesen? :)

Vilken svordom använder du mest? Helvete

Äger du en iPod? Nee, men snart

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Imorn får det bli 08.20

Hur många resväskor äger du? Två. En stor rosametallic och en ganska liten mörkblå

Använder du flip-flops? Aa, skönt som fan

Var köper du dina matvaror ifrån? Ica, givetvis

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Linslus nummer ett kanske?

Vilken var den senaste filmen du såg? Borat

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Med en vän

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En tokigt dyr handväska

Har någon någonsin kallat dig lat? Jaa, men det är okej för jag är jävligt lat

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nope, piller är inget för mej

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Tre blandade brända tror jag

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Hmm, svårt. Jag älskar Danny's röst iaf.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Jepp, men vad kan jag inte säga

Vad åt du till middag senast? Sushi

Använder du huvtröjor? Typ jämt när jag myser omkring hemma. Förstår mej inte på alla dessa bloggerskor som glider omkring i klänning varje dag, även när dom är sjuka eller städar. Ofta jag är så fab lixom.

Kan du vissla? Jaa, ibland

Vem var den senaste som ringde dig?
Ingvarsson

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Bergodalbanor

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Absolut

Vilket riktnummer befinner du dig i? 0174

Tittade du på tecknat när du var liten? Det gör jag fortfarande

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Inte så värst, men dom ska bygga ut till Sveriges största :)

Hur många syskon har du? Tre rara systrar

Är du blyg inför det motsatta könet? Jag är ofta ganska blyg mot alla jag inte känner

Vilken film kan du alla replikerna till? Aladdin

Äger du några band t-shirts? Ne, har typ inga t-shirts

När flög du senast?
Hem från Turkiet i augusti

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Sex

Läser du för skojs skull? Väldigt sällan, förutom skvaller då..

Pratar du några andra språk? Engelska och Isländska, right IG? :))

Diskar du din egen disk? Det har vi diskmaskin till

Har du gråtit offentligt? Oooh ja

Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär

Försöker du alltid lära dig nya saker? Inte direkt

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Två tatueringar till är på G

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ja

Kan du kasta macka? Inte så bra, haha

Har du någonsin varit på Jamaica? Nope

Vad har du med dig in på bion? Godis, läsk & trevligt sällskap

Vem var din favoritlärare och varför? Dom har jag förträngt

Har du dejtat någon av en annan religion? Nee

Vad har du för väder? Kolsvart

Har du en favoritblogg? Ja, några stycken

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Servering

Gillar du att flyga? Jag har en stark hatkärlek till flyg

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlighet

När sov du senast på golvet? Det var nog hos Johan & Tina i somras när dom renoverade

Vilken är din favorit drink? Orgasm

Vilken är din mammas hemstad? Stad och stad? Tierp är det iaf

Din pappas hemstad? Linköping

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Nio minst

Är dina dagar fullbokade och stressiga? 
Nejdå, jag hinner allt med 

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Jaa

Vilken är din favoritfrukt? Jordgubbar, hallon, blåbär, ananas och passionsfrukt

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ja

Hur gammal blir du nästa födelsedag? Tjugofyra, uuuh

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ne

Tror du på liv på andra planeter? Vet inte riktigt

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Tina

Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror nog inte alls

Vad var det senaste du åt? Sushi

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Båda

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Dom tyckte bara att det var fint helt enkelt

Gillar du senap? Bara Johnny's

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag brukar inte prata med mej själv

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jaa, häftigt

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Bridget Jones, haha. Neerå, jag vet inte

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nee, jag hänger mer på Tradera

Tycker du om att krama folk? Mm, dom jag tycker om iaf

Skulle du säga att du är trendig? Delvis

Äger du en digitalkamera? Japp, men ska skaffa en ny snart. Måste ju ha en rosa :)

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Britney Spears. Men det var när både hon och jag var yngre.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, men jag är likadan själv så jag ska inte klaga

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Inte nån

Vad är du allergisk mot? Potatisskal typ

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nepp

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Mami och Papi visste att jag var en tös så dom tänkte inte i dom banorna

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?

ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback