Jag älskart!

Åh vad jag älskar sånna här mornar när jag och Baby får vakna, ligga och dra oss och gå upp tillsammans. Dom är väldigt få så när dom väl inträffar så njuter vi i fulla drag. Han står i duschen nu, men det är strax dax för frukost.

Efter det ska vi åka in till stan. Hur mkt folk tror ni det är i Uppsala en lördag sisådär en vecka innan julafton? uuuh. Vi har ju knappt köpt en enda julklapp. Bara två till min mamma och en till storsyrr, så här ska det shoppas. Vi har ju så många att handla till, men det är bara roligt. Jag älskar att ge bort saker och blir så ivrig att jag vill att dom ska öppna på en gång :)

Kommentarer
Postat av: Tori

ja nu är de mycket julklappar att handla, brukar alltid vara ute sista dan å handla

2007-12-15 @ 21:46:12
Postat av: Ylva

de var säkert jättemycket folk, ja bor utanför Uppsala och de är så mycket innan jul,

2007-12-16 @ 11:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback