Paket.

Slutat jobba för dagen. Ska strax åka hem till Mami och lämna grabbarna för ikväll blire julbord med jobbet i stan. Kommer komma hem sent och sen ska jag börja jobba klockan sju imorn. Lucia. Jag ska baka, usch. Jag blir förvånad om jag inte spyr under morgondagen med tanke på att jag måste baka minst femhundra lussekatter. Inte roligt för mej som verkligen hatar saffran. Jag står ju inte ens ut med den där vidriga lukten, finns fan inget värre.

Träffade Kristin idag oxå. Äntligen är hon hemma! Blir en date med henne på söndag tror jag :)

Hämtade förövrigt ut ett HM paket idag.. igen :))

Kommentarer
Postat av: Isa

de låter kul :) idag hade vi julbord på jobbet,

2007-12-12 @ 22:27:06
Postat av: Isabella

kommer de några bilder på vovvarna?

2007-12-12 @ 22:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback