Trött.

Jag har nog inte hunnit med ett dugg idag. Allt pga dom där jäkla IDOL-repriserna. Jag som har bojkottat Idol ska väl inte sitta och kolla på repriserna? Iaf inte nu när Robet och Rasmus är ute ur leken.. igen.. Jag är rädd för att det är flera repriser imorn. Jag ska inte fastna, jag ska inte fastna.. (försöker intala mej själv..) Jag måste ju upp med dom sista julgardinerna och ljusstakarna imorn.. + att jag ska dammsuga (klippte grabbarnas klor och tappade nagellack i golvet som sa kraaaasch idag)

Nu är jag trött efter den här produsiva (är det ett ord?och hur stavas de isåfall?) dagen..

Kommentarer
Postat av: Kim

svar: nej visst var den hemsk. usch, det där kan omöjligt vara skonsamt för håret. en dålig investering

Postat av: Karolina

Hoppas Amanda vinner på fredag :)

2007-12-06 @ 12:16:04
Postat av: Malinen

Haha, produktiva, gumman :) Du är så söt.

Puss

2007-12-06 @ 12:38:59
URL: http://malinlundbergs.blogg.se
Postat av: Elinen

Malinen: Tss, man kan ju inte veta allt ;) Puss!

2007-12-06 @ 12:48:02
URL: http://technolove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback