Uteblivna svar.

Om ni undrar varför jag nästan aldrig svarar på era kommentarer längre så beror det på att jag inte längre kan lita på vilka som skriver bara för att lägga sej i mitt liv och vilka som verkligen bryr sej. Dom flesta av er verkar så gulliga och som ni verkligen tycker att min blogg är ball, men när jag tittar närmre så har många av er det det där IP-numret, ni vet.. Varför inte bara stå för vilka ni är eller lämna min blogg och aldrig mer komma tillbaka? Ivarjefall så orkar jag inte svara på era kommentarer som bara är bull ändå. Sen finns ju dessa underbara männsikor oxå, men ni vet jag ju vilka ni är och er svarar jag ju på för det mesta I hope :) :)   I L O V E Y O U.




men jag funderar starkt på att lösenordsskydda min lilla bloggiblogg..

Kommentarer
Postat av: Maria

nääääj! blir väldigt ledsen om du lösenordsskyddar din blogg!

2007-12-21 @ 20:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback