Alla hjärtans dag,

Har haft så fullt upp den här veckan att jag inte ens har hunnit me å blogga. Men det är kuuul :) Fast skönt sen när det är över oxå!

 Min kropp är helt mörbultad. Pump i måndags och Step & Body Combat igår. Om två timmar bär det av in till Tierp för Pump igen.. Hur ska det gå med mina värkande muskler? Men snygg blir jag, haha..

Alla hjärtans dag idag oxå. Jag kommer inte ens träffa mitt hjärta :( Han kommer hit och hämtar Techno sen, men då är jag på träning.. Får inte träffa han förrens fredag.. Vill ju somna bredvid det här ikväll..


älskling


Ska in till stan på fredag och köpa alla hjärtans present till Stoffe & Tina.. Och förhoppningsvis födelsedagspresent till Skrållan. Om jag hittar nåt, hon har ju förstört min idé den skitungen ;P

Kommentarer
Postat av: siriusklacken

Tja ! Fin blogg , kolla gärna in min blogg !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback