Fjortisfrossa.

Japp, efter lite önskemål från Malyn har jag då knäppt lite kort på mina senaste fynd. Dock inte alla, vissa bilder blev på tok för mörka och eftersom vi precis har slitit ner våran gamla spegel från väggen var jag tvungen att ställa den i soffan. Inte dom bästa korten, men man ser ju lite iaf :)


1. Grå med svarta döskallar, syns dåligt. Även tightsen är nya; svarta med rosa prickar & gråa trianglar :)
2. Min ääälskade döskalleklänning. Döskallarna är i glitter.
3. Den gråa från MQ, ack så söt.


1. Köpte den även i militärgrön.
2. Hur söt som helst med det svarta smala skärpet. Polokrage är det på den me.
3. Köpte den även i vitt. Dom gråa tightsen är oxå nya.

Så! Det svarta linnet & dom vita benvärmarna fick inte vara med på bild :P Hoppas du är nöjd babe.

Back to the städning now.

Kommentarer
Postat av: Malin

Aah, jättefint ju! =) Du är så söt!

2007-02-23 @ 16:14:39
Postat av: Elinen

aww, tack baby!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback