Hemma.

Blev ingen shoppingrunda på stan idag, jag som hade längtat såå! Rasmus skulle hem till oss och tapetsera klart så då kunde jag åka med han hem och skippa min shopping. Vad gör man inte för att slippa åka buss och tåg? :) Får ta det nästa helg istället, måste ju ha födelsedagspresent till Tina då! Fan att hon fyller tjugo, då kan man junte retas med tonåringen längre :P

Skönt med helg nu, men plikten kallar.. Börjar nio både imorn och på söndag. Sen tillbax i Tierp 7.3o på måndag igen. Åhh!

Nu ska jag slänga mej i soffan och vila lite. OC-reprisen börjar om en halvtimme och jag som missade de i onsdags. Måste ner och handla lite sen oxå. Ska laga mat till bara mej ikväll, de får nog bli tacos(som vanligt när jag bestämmer)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback