Less.

Japp, idag var jag skapligt less på skiten. Kan det inte vara över nu? :P Ska dessutom jobba hela helgen och sen tillbax på måndag. Puh! Skulle behöva vara ledig i helgen, man blir ju helt slut! Skönt att man har träningarna och se fram emot varje kväll. Ikväll vare core, jobbigt & skönt!


Imorn får jag iaf åka hem till mina små hjärtan. Äntligen! Shoppingrunda på stan först.. Klänningar kan man ju aldrig få för många av.. :) Sen kommer Sara imorn oxå med sin lilla bebis. Hon ska leka med min lilla bebis :) Sött! Så kommer ju Tina hem oxå, weei.


Nu ska jag klippa håret på Roger, sen blire sängen. Tierp 7.3o imorn igen...

Kommentarer
Postat av: Sara

Jupp, idag ska dom små söta få leka :) rooolit! vi ses! pusssisar

2007-02-16 @ 10:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback