Sjuk.

Jag måste blivit sjuk i natt, för det kan väl aldrig vara gårdagens alkoholflöde som har gett mej sån jävulsk huvudvärk :P haha. Vilken klockren kväll! Ont gör det i mina små fossingar oxå, men fyra timmars oavbrutet röj på dansgolvet sätter väl sina spår.. Speciellt om man rockarloss i sjuuukt höga klackar. Men det var det värt!

Älskling ligger i sängen och säger att han har fått magsjuka, fniss. Han är väl för go!

Frukost nu. Varma mackor med massa ost. Att jag alltid ska vara så hungrig såhär dagen efter.. Fast, hmm.. Jag är ju alltid hungrig :D

Tina, hoppas din födelsedag blev lyckad på alla sätt och vis. Dom spelade ju Jaded bara för dej inne på sjuan. Jag har iaf alltid kul med dej min sötnos. LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback