Sluta.

Ibland måste man gråta sej till sömns. Sånt är inte roligt, men är man orolig så är man. Det finns inget man kan göra. Igår var en sån kväll..


Idag är det en ny dag. Tisdag. Jag tycker om tisdagar, för jag har alltid sovmorron till kl ett (dock näst sista veckan nu) och jobbet på tisdagar är roligt :) Har dessutom träning på kvällen. Jag älskar att träna! Sen är det en dag närmare fredag oxå och på fredag kommer min bästaste Tina. Flytta hit nu darling!

Tina


Nee, om man kanske ska gå och göra lite nytta. Gå ut med vovven och fixa ordning sej lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fy gumman, inte ska du vara ledsen? Vad har hänt? Puss

2007-02-06 @ 19:47:00
Postat av: hulda lilla

Å såå gulligt..=)

2007-02-07 @ 07:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback