Söndag.

Igår hade vi de nice. Drack lite och tittade på melodifestivalen.. eller hade den iaf som bakgrund. Jimmy Jansson borde gått vidare direkt & the Ark var en stor besvikelse, även fast Ola Salo är så söt ;) Tycker dessutom mindre & mindre om Jessica Andersson varje gång jag ser henne. Usch, vilken människa! Ödmjukhet, finns det?
 Kamerna gick varm igår oxå.

tinatechno
Tina & Techno myser.

Techno
Techno är världens finaste.

älsko
Vi är kära & trötta vid o2.oo.

me
Och jag..


Sen när baby kommer hem från träningen så ska vi åka till Vendel och fira världens sötaste födelsedagsbarn. Lilla Skrållan blir 16 idag :) Fast vi har ingen present.. men jag vet exakt vad jag ska köpa! 

skråll

skråll
                
Grattis baby! *love*

Kommentarer
Postat av: Josefina

Läcker kille ;)

2007-02-11 @ 19:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback