Trött.

Sov hur skönt som helst i natt. Hörde inte ens när mamma & Roger gick och la sej/satt vid datorerna. Vaknade av väckarklockan o6.4o och nästan studsade upp, inget trött alls.. Sen när jag satte mej i bilen till Gävle somnade jag direkt, inte alls så passande :P Vaknade och somnade hela tiden, kunde bara inte hålla ögonen öppna. Väl framme i Gävle somnade jag i en stol, hah. Och sen i bilen igen, fniss.. tror inte att någon såg mej iaf..

Saknar min korv och våran lille bebis massa, men förhoppningsvis kan jag åka hem redan på onsdag, weeei.

Träning om en timme, dax att packa..

..och ikväll blire sängen tidigt. Tierp o7.3o imorn igen.. ska försöka att inte somna i bilen då..

Kommentarer
Postat av: Malyn

Hör av dig när du har tid så ska jag fixa din bild större! Puss darling.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback