Yes.

Nu vet jag vart den underbart söta klänningen som jag såg på ett butiksbiträde igår kommer från. Ljusgrå hängselklänning med mörkgrå små döskallar på :) Hoppas hoppas hoppas att den finns i Uppsala på fredag, men den risken är väl inte så stor. Hoppas även att den söta hängselklänningen från MQ finns där, i Gävle fanns den bara i L.. Undrar om jag vill ha den i svart eller grå, jag tar nog den som finns.. om någon av dom finns.. Hatar att kläder som man blir dödsförälskad i ALLTID ska vara slut i S.

Håller iaf alla tummar och tår att båda varianterna finns. Kan ju kolla en gång till i Gävle imorn, dom kanske har fått in nya.. eller inte :P

Kommentarer
Postat av: Malyn

Finns jättesöta döskalleklänningar på Gina. Var förbi där igår o kollade på en sån, och lär gå tillbaka dit på fredag när lönen rullat in.. ;) De är riktigt fina! Pusss

Postat av: Malyn

Absolut! Jag ska dit på fredag, kan ringa dig när jag är där så fixar vi det om den finns:) Jag är sjukt sugen på en svart söt tröja med sidenband runt midjan, klänningen, och en grå lång kofta. Maaah. Komma hit o shoppa med mig? *tycker* Haha, kommer aldrig glömma när vi var på Vero Moda i S-näs. *asg*

2007-02-21 @ 13:07:24
URL: http://hellopoppit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback