Dagen.

Började med att jag inte kunde sova inatt. Så fort jag somnade så drömde jag samma sak, läskigt. Tänker på dej gumman.

Solen kom iaf fram såsmåningom på dagen. Skönt så skönt, men det blev ingen lång stund vid poolen.(Tina, jag är redan brun, men du din lille blekis kanske borde pressa lite) Tog en sväng in till stan, men köpte inget. Kollade inte ens, jag bara hakade på grabbarna.

Sitter här i Vendel nu. Det blir mat här ikväll igen och sen får vi se om vi stannar över natten. Ska ju kanske ut imorn och det känns ju lite drygt att åka hem på förmiddagen för att fixa och hämta lite kläder och sen åka tillbaka till Örbyhus och grillfest.. Hmm, men vi får se.

Kommentarer
Postat av: Karin

nästa gång du köper en cheese.. skicka hit gurkan i ett kuvert:p

Postat av: tina

Va ska du på för fest? utgång!?

2007-07-11 @ 08:56:41
URL: http://huldalilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback