Hopp.

Har varit och käkat pizza med Baby, Mami & Roger idag. Gott, men fan så mätt jag blev. Orkade bara halva.

Tog hem min söta Igor från Mami idag oxå, så nu har vi ett till husdjur :) Terariet passar så fint i vardagsrummet.

Nu ska jag sova. Massa trött + att jag börjar jobba klockan sex imorn. Gäääsp!




Jutte, kanske ska säga att vi hade massa kul igår oxå. Oj så fort tequilan slår till ;) Har man inga glas så halsar man ju.. Hihi. Mami fick iaf komma och hämta oss sen på natten eftersom taxin aldrig kom. Var nog tur det. Känns inte som det var så stor mening att åka till stan sådär runt halvtvå tiden :)

Nuså, God natt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Mycket djur ni har !!!!

2007-07-30 @ 10:19:28
Postat av: Lollo

Kommer de några bilder på nya djuret?

2007-07-30 @ 10:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback