Mätt.

Är hemma på lunch nu. Har ätit en Viktväktar lasagne, skitgod :P Nu är jag typ spymätt.

Baby ligger i soffan och sover & grabbarna ligger här hos mej och vilar. Slöfockar alla tre :)

Ska snart tillbaka till jobbet och jobba dom sista två timmarna. Håller på att städa mjukglassmaskinen och den ena slushmaskinen, inte roligt! När jag kommer hem ska jag iaf packa ihop lite grejer för när Baby slutar ska vi kasta in oss och grabbarna i bilen och åka till stan. Ska köpa trädgårdsmöbler och idag måste jag komma ihåg mobilladdaren! Sen bär det av till Vendel där vi ska bli bjudna på Thaimat.. igen :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tänkte bara fråga vart du tycker man ska åka i thailand? =)

2007-07-27 @ 14:49:18
Postat av: Elinen

Jonna: Även fast jag åker till Thailand så är jag ingen expert tyvärr. Vi åker alltid till samma ställe; Karon Beach i Phuket, och jag älskar det. Vi ska antagligen utforska Thailand lite mer när vi åker i vår.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback