Grilla.


Håller på och grillar nu, för tredje dagen i rad :) Men det är ju så gott, smakar sommar! Ska bara slänga i mej maten sen blire sängen. Uppstigning o5.2o imorn, känns inte alls upphetsande.

Vädret har ju inte varit det bästa idag. Helt sjukt. Imorse när jag gick upp snöade det & blåste. Efter nån timme snöade det snöbollar, jag skojar inte! Man blev dyngsur bara man gick utanför dörren. Sen blev det sol & klarblå himmel så snön smälte. När jag gick hem från jobbet snöade det igen.. och blåste. Nu är det storm. Faan, våren kom tillbaka!

Mina kläder från Haléns hade visst kommit idag, men dom är hemma hos mamma så jag får vänta enda tills onsdag innan jag får se dom. Abstinens deluxe. Nu vill jag bara att min klänning från Ellos ska komma oxå, har den ju redan i gult och den är fabulous! Sen får jag vara nöjd för en stund. Jag ska ju ändå till Thailand snart!

Maten kallnar.. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback