Helg..

..jobbarhelg, för sjätte helgen i rad. suuuck. Jag ska dessutom börja 7 imorn istället för 13, men jag får ju sluta 15 istället för 20.15 :)

Ikväll blir grillmys här hos oss. Tina & Johan, Jocke & I-G och Jag & Stoffe. Nice! Så kvällen kommer inte sluta så tidigt som den borde, med tanke på hur tidigt jag ska upp imorn..

Ska man slänga sej i soffan en stund med lille Techno (som förövrigt sitter och gnäller vid dörren för att han vet att Tyson är på andra sidan väggen) innan man ska ner och handla med brudarna? Jaaao, men måste bara läsa dom vanliga bloggarna först; Kenzas, Engla's showroom, Kellys, Stina-lees & Izzas(och Malins & Tinas förstås, men dom har jag ju redan läst..).. Jag är beroende av dessa chicks :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback