Jag..

Vad heter du: Elin

Var bor du: Alunda

Trivs du där: Som fan!
Brukar du läsa horoskop: Ibland
Festar du mycket: Det kommer och går i perioder

Sprit, cider, vin eller öl: Tequila ska det va!
Brukar du bli för full: Haha, ibland..

Äger du ett busskort: Jaa, två stycken.. men har inte köpt dom :P

Vad åt du till frukost: En hallon & björnbärssmothie.
Har du haft sex idag: Nej :(

Nästa mål i ditt liv: Klara uppkörningen

Hur svarar du i mobilen: Hallå..
Antal timmar sömn inatt: 13 timmar :P

Sov du ensam: Nej, med mina ögonstenar

Din hobby: Mina vänner, min kärlek & min hund
Vad är det för veckodag?: Torsdag

Vad åt du senast: Thaisoppa

Vem fick du sms av senast: Mamma

Vem ringde dig senast: Älskling

Godaste ölen du druckit: Corona
Vilka hårfärger har du haft: Alla typ :)
Vad såg du senast på TV: Outsiders

Vad läser du för bok just nu: En shopaholics bekännelser

Längd: 169 cm.

Skostorlek: 37.

Hårfärg: Blond

Är du kär i någon: Min korv!
Vad gör du om ett år: Väntar barn hoppas jag :P
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nee
Dricker du: Jaa, kan ju inte överleva utan vatten heller :P

Vilken parfym använder du: Dior, Elizabeth Arden, Ralph Lauren mm..
Vilka skor använder du: Oftast mina grå Levi´s pjucks.

Dagens klädsel: Ett par bruna Aladdin-brallor & en vit T-shirt med döskallar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback