Jävla dag.

Den här dagen kunde nog inte börjat sämre. När jag kom till jobbet så hade en viss klant glömt bort att stänga av jässkåpet igår så ALLT bröd var förstört. suck. Vad ska jag göra nu lixom? Men men.. det ordnade sej, men dagen blev helt förskjuten och full av stress. Lyckades hälla ut en termos med kaffe också, som nåt snille hade ställt på ett dåligt sätt. Haha, inget var mitt fel men det var ändå jag som fick råka ut för de.

Har iaf suttit och beställt från Tax-free katalogen nu efter jobbet. Men det blev inte så mkt. En parfym till mej & en till baby, två mascaror & fyra liter sprit; bacardi razz, bacardi apple, absolute apeach & sierra tequila..

Vill att Johan & Tina ska komma hem nuuu, för baby ska jobba över.. enda till åtta :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback