Knas!

Vet inte vad det var för fel på min blogg igår. Kunde inte skriva, inte ändra design, inte kolla på andras bloggar. Mysko, vare bara jag som hade problem?

Har varit i Gävle idag så nu är jag helt slut. Trött och ont i huvet. Köpte iaf två bikinisar, nödvändigt som fan! Man kan ju inte ha både bandeau överdel & trekansts, så eftersom jag skulle köra på bandeau i år så var jag ju tvungen att köpa två till (det räcker ju inte med en bikini på två veckor, daa) Skitsnygga iaf från Åhléns. Hade kollat ut den ena förut i stan hemma, men där fanns den bara i L & XL så jag blev helt överlycklig när jag hitta den i Gävle.
Köpte en ny BH oxå, man måste ju det när tuttarna växer.. asg. Har inga som passa längre..

In i duschen nu(eller snart), har ju solat. Sen ska jag nog slänga mej i sängen och vila lite.



Saknar mina grisar där hemma när jag är här.. :(

Kommentarer
Postat av: Nicole

Flytta till Gävle, det är en underbar stad :-)

2007-03-29 @ 18:06:02
Postat av: Elinen

Nicole: Ja, det är en jättemysig stad.. men Uppsala duger fint åt mej, närmre sthlm dessutom :)

Postat av: Nina

jaaa, man blir riktigt avis då man ser henne.. =)

2007-03-29 @ 19:09:21
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback