Lagat mat.

Jaa, de borde jag. Men orka? Njet! :P Ska iaf göra fisk & potatismos sen, med ärtor. Orkade egentligen inte göra mos, men min kära Korv ville ha det så gärna. Och gott är det ju.. som fan! Så de får de bli..

Sitter här och peppar Tina att hon ska söka nytt jobb, så hon kan flytta till Alunda på heltid. Sitter och pratar om i sommar när vi ska sitta på balkongen & sola.. Mmm.. Det bra är att hon & Johan har förmiddagssol på sin balkong och jag & Korven har eftermiddagssol på våran. Perfekt att bo bredvid varann ju! Kan lova att vi kommer grilla på våran balkong typ vaaarje kväll. Fan vad jag längtar!

Tänkte bjuda på lite bilder från i somras, men då fick datorn damp igen. Jag blir så less!

Nu har tiden gått som fan så nu är det dax att kirra (kom å tänka på Kirre som är i Thailand, åååh. Men jag har bara lite drygt två veckor kvar, sen är jag där) käk.

See ya, don't wanna be ya ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback