Meeen!

Kaos ikväll or what?

Johan låste ut Tina och åkte på fest. Smart kille? Nee :P Någonstans på väg/på festen tappade Johan bort nyckeln. Weeei, tio poäng till honom. Det resulterade i att vi fick ringa Johans bror som fick hämta oss & skjutsa hem oss till deras föräldrar som har extranyckeln. Så nyss kom vi hem igen..

Min korv är i stan. Skulle åka tolv bussen hem, men han missade den för han trodde att den gick tjugo över. Smart kille nr två. Nästa buss går typ nu och jag kan inte ringa och höra om han är med den för hans mobil har damp. Är han något sådär halvnykter så kanske han kan komma ihåg att han har en buss och passa, men den risken är ju inte allt för stor.. :)

Får väl sitta här och vänta till klockan tre och se om han dyker upp.. Det måste han, annars vet jag inte vad jag gör..

Börjar jobba om sex och en halv timme oxå.. suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback