Ensam igen.

Nyss var Baby och Malin här. Malin hade med sej en liten chihuahua valp. Såå söt, än så länge :P men han var lite rädd för mina stora grabbar. Jag skulle egentligen vara barnvakt åt honom nu, men som sagt gick det inte så bra. Jag kan ju inte sitta med lille valpen i knät hela tiden heller, då blir ju mina pojkar sotis.

Nu ska jag leta fram mitt ansikte i sminkväskan och sen ska jag gå och handla lite. Ska hämta ut framkallningarna på korten och förstoringen på Zakko som jag lämnade in i förra veckan oxå. Sen ska jag rama in och hänga upp och sen får ni nog se kort här på hur det blev på väggen :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Malin din killes syster?

2007-11-21 @ 15:07:55
Postat av: Anonym

trevligt!

Postat av: Elinen

Anna: Nej, Malin på jobbet.

2007-11-21 @ 16:38:37
URL: http://technolove.blogg.se
Postat av: Beautynet

Jag älskar att dyka ner och se hur man ska se ut idag. Före och efter bilden av ansiktet blir ibland en enorm skillnad. :)

2007-11-21 @ 17:00:57
Postat av: Karin

den tycker inte jag om:p

2007-11-21 @ 17:05:51
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Ulla

Malin är de en tjej som jobbat länge på ditt jobb?

2007-11-21 @ 21:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback