Shoppat.

Morgonen har varit underbar. Låg kvar säkert två timmar i sängen när vi vaknade. Är inte ofta Baby och jag har sovmorron samtidigt.

Gick iaf upp vid halv tolv. Gick långprommis med hundarna. From nu har jag tvingat Baby att han ska med ut och gå med grabbarna minst en gång om dagen. Han är så lat, jag får ju alltid gå själv. Nu är det slut med det :)

När vi kom hem satte vi oss här och klickade hem massa kläder, både han och jag. Åh, han kommer vara såå snygg på julafton! Typiskt bara att HM hade rensat sidan totalt från igår så typ allt va slut :( Jag hade ju hittat värsta mysiga mjukisarna :( Jeje, blev massa fint iaf.

Baby har precis gått och jobbat och jag ska bara slänga i mej mina nudlar och sen ska jag trampa iväg till jobbet jag med. Jobbar stängning idag så Baby får laga mat :) Sen blir det en prommis med grabbarna igen, för både Baby och mej.

Och nu är Storsyrr på väg hit upp, weeeei. Hon ska stanna enda till fredag. Synd bara att jag jobbar stängning mån-ons, men på torsdag slutar jag sex så då ska hon och Mami komma hit :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Jävla unge och köpa kläder... jag vill med..

Postat av: Elinen

Tina: Men du ska väl köpa lite till dej själv på lördag då när vi åker? Det ska iaf jaaag ;P

2007-11-26 @ 17:56:56
URL: http://technolove.blogg.se
Postat av: Kristina

Låter som en mysig morgon :) Skönt att ligga lite längre ibland :)

2007-11-26 @ 19:22:29
Postat av: Gina

Ta hand om karro nu i veckan, jag saknar henne redan :) Det är tomt i linköping utan systra din! Ha det gött!!

2007-11-26 @ 19:50:32
URL: http://ginaomartin.blogg.se
Postat av: Isa

å så jag längtar till julafton nu :), de är nära nu !!!

2007-11-26 @ 21:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback