Siffror.

Jag har sjukt bra sifferminne.

Jag kommer ihåg när typ alla som jag gick i skolan med på låg, mellan och högstadiet fyller år. Carro 26 mars, Sanna 18 februari, My 29 mars, Josse 11 juli, Robin 17 september osv osv. Har jag kontakt med dessa personer idag? Nej. (men jag råkade träffa Robin i somras)

Jag kommer ihåg bilnumret på alla mamis och papis bilar som dom har haft sen jag var liten. Tänker dock inte rabbla upp dom här, då kanske nån kan spåra upp mina stackars föräldrar och det vill jag ju inte.. Tänker alltid på bilnumren på bilar vi möter ute i flera timmar efteråt. Drygt or what?

Kan alla mobilnummer och hemnummer till sånna som jag ringt till typ en gång utantill. Det är ganska smidigt faktiskt.

Vet även när alla djur vi har haft fyller år och tro mej, det är typ två zoo :)

Intressant att veta? Antagligen inte, men nu vet ni iaf :P

Kommentarer
Postat av: Anna

de är ju bra att komma ihåg födelsedagar utantill, de är jag sämst på,

2007-11-09 @ 11:33:51
Postat av: Malinen

Jag glömmer alltid bort din födelsedag av någon skum anledning, och velar ständigt mellan 14:e & 16:e April. Jag suger verkligen på att minnas datum! *skäms*
Puss!

Postat av: Elinen

Malinen: Så dumt eftersom varken 14 eller 16 är rätt ;P

2007-11-09 @ 12:38:08
URL: http://technolove.blogg.se
Postat av: Kajsa

Det är en mycket bra egenskap! Själv är jag halvbra på det, jag kommer ofta ihåg datum, telefonnummer osv men glömmer vem det tillhör..

2007-11-10 @ 18:15:06
URL: http://saippuakauppias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback