Smaskens.

Hemma nu. Sitter här och äter en Wasa sanwich (what else) och godis, mina favoriter sura kryptoniter och gröna mumrikar. Käkade alldeles för mkt sånna sura saker igår så idag har jag skapligt ont i tänderna, men kan ändå inte låta bli dom :) Får typ pressa sönder mat och sånt mot gomen för jag inte kan tugga, hah.

Ikväll blire potatisgratäng, oxfilé och beasås här hemma. Det ska bli gott :) Måste ju dricka den där jädra tranbärsdrickan oxå, typ en liter om dan.. Men vad gör man inte?

Kommentarer
Postat av: Jane

varför måste du dricka tranbärsdricka?

2007-11-25 @ 21:52:29
Postat av: Isabella

oxfilé är så jävla gått :)

2007-11-25 @ 22:04:51
Postat av: Malin

Uss, tranbärsdricka dricker jag också, mot urinvägsinfektion :(

Postat av: Elinen

Malin: Jag mee :(

2007-11-26 @ 14:17:51
URL: http://technolove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback