Snön.

Tog en bild på snön på baksidan förut som jag tänkte visa er, men bilden blev så rackarns mörk och nu är batterierna slut i kameran så jag kan inte ta nån ny för jag vet inte var laddaren är.

Johan och Tina har åkt hem nu och Baby är fyllechaffis. Han skulle dock bara till Rasbo så han är väl hemma om ett tag igen. Vi började kolla på Oceans 13, men jag blev så rackarns trött så jag lär se om den från början sen. Låg och kollade lite på Babben på ettan. Petter är där. Jag gillar faktiskt hans nya låt Goddamnit very much.

Jobb imorn igen. Kort dag 9-15, niiice!

Tillbax till Babben nu.. eller om det kanske finns nåt annat att slötitta lite på innan det blir dax för sängen.

Kommentarer
Postat av: mami

så du gillar oxå Petters låt...konstigt att du känner till den...du brukar ju inte kunna så mkt om "nya"
låtar
=P Goddamnit!!

love U

2007-11-03 @ 22:48:20
Postat av: Elinen

Mami: I got it from my mama! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback