Trött.

Igårkväll kunde inte jag somna. När klockan stog på 01.45 hade jag fortfarande inte fått ihop mina stackars ögon. Låg och tänkte på allt möjligt, bla julpynt :) Shit vad jag längtar alltså. Nån av hundarna släppte en liten smygare när jag låg där i mitt tänkande. Jag trodde på allvar att jag skulle dö eller nåt. Hur kan nån så söt släppa ifrån sej sånna dofter? Haha.

Baby ringde mej nyss och ville att jag skulle åka till IKEA, så det blev ingen sovmorron. Ska även kolla om dom älskade stövlarna finns i stan vilket jag betvivlar :(

Ne, snabbt in i duschen och sen måste jag fara!

Jutte, hade jordens jävla besöksrekord igår. Skitkul och tack för alla söta kommentarer. Dom värmer! :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: KimJ - Vardag och Design hjälp

Ha en skön dag! Kram KimJ

Postat av: Isabella

jag älskar att gå på Ikea i flera timmar

2007-11-09 @ 11:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback