Fredag.

Fast inte äntligen fredag. Jag jobbar nämligen hela helgen, suck. Skulle helst av allt vilja vara hemma och packa det sista innan flytten ju, fast vi har ju fortfarande lite tid på oss. Det ska ju renoveras innan vi flyttar in. Tur iaf att vi är lediga nästa helg så vi kommer nån vart i huset. Baby skulle dessutom ta ut några semesterdagar så det blir nog klart på en vecka. Rasmus och Chrille ska ju hjälpa till en massa oxå. Tur att man har målare och lite tekniska grabbar i familjen. Min Baby kan ju inte ens sätta upp tavlor, tsss. ;)

Nu är det dax för frukost.

Kommentarer
Postat av: Maria A

Kul med flytt, vi har flyttat fråm Uemå ner till Uppsala, så de vart en lång flytt, men kul :) lycka till med eran flytt !!!

2007-09-14 @ 11:48:35
Postat av: Elinen

Maria: Roligt! Uppsala är en fin stad. Känner du mkt folk här nere? Tack så mkt.

Postat av: Maria A

Ja, de är en fin stad, både jag och min kille har kompisar och så har vi båda lite släkt i Uppsala, så de kändes kul att pröva något nytt :)

2007-09-14 @ 12:25:19
Postat av: Elinen

Maria A: Roligt! Vi ska bara flytta 10 minuter bort :P Men jag har bott i Linköping förut så det var ju oxå en lång flytt.

2007-09-14 @ 12:39:04
URL: http://technolove.blogg.se
Postat av: Maria A

Ja de är verkligen kul :), 10 minuter är en kort flytt men det är ju kul för de :), jag har kusiner i Motala inte så långt från Linköping, så jag har varit lite i Linköping på sommararna !!! Ville du också pröva något nytt när du flytta?

2007-09-14 @ 14:48:49
Postat av: Elinen

Maria A: Joo, det är klart att det är roligt även fast vi bara flyttar en kort bit. Från lägenhet till hus blir det :) Nja, min mamma flyttade upp hit och efter ett år ville jag flytta efter och det är jag mkt glad över att jag gjorde :)

2007-09-14 @ 20:49:55
URL: http://technolove.blogg.se
Postat av: Maria A

Okej, det var ju bra att det var en lyckade flytt :)
Vi trivs bätte å bättre för varje dag som går :)

2007-09-20 @ 18:10:33
Postat av: Elinen

Maria A: Jo, men det låter ju bra de me :)

2007-09-20 @ 20:43:44
URL: http://technolove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback