Gjort stan.

Åkte till stan i morse. Skulle uträtta lite shopping tillsammans med Tina. För min del blev det ett par stövlar (+pumps till syrran), långa tjocka benvärmare och två paket Chai Latte. Mkt nöjd. Skulle egentligen köpa nåt mörkrött, höstigt nagellack oxå, men det får vänta för jag orkade inte kolla :P

Var iväg på marknaden vid Ulva oxå. Fy satan så mkt folk. Det var ingen vidare succé att ta med sej tre hundar dit, så vi blev inte kvar så länge..

Nee, nu ska jag göra ordning lite Chai och sen ska jag städa lite..


Kommentarer
Postat av: mami

ska du kanske komma hit på tisdag om du e städsugen...rensa rogers garderob kanske *s*...o steppa på kvällen så att din mage blir lagad!
pussen!!... föresten...tror att 17 september 2008 blir en bra dag...ska vi?? banjo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback