Jag vill oxå kunna vara slarvig.

Jag har städat sen jag gick upp. Jag är fortfarande inte färdig. Jag är långt från färdig.

När en normal person ska plocka undan lite och dammsuga brukar det gå på en halvtimme, max. När jag ska städa tar bara dammsugningen i ett av rummen en halvtimme. Why? Varför måste jag vara så förbannat nogrann? Har bara hunnit med köket, träningsrummet och garderoben än så länge. Har iofs vikt all tvätt och plockat ur diskmaskinen oxå, men ändå.. Skulle Baby, eller nån annan normal städat våran lägenhet idag hade den dessutom hunnit in till stan och shoppat inredning till hela lägenheten på den här stunden som jag har klarat av två fjuttiga rum och en garderob.

Pendantisk? Jag? Nee, inte alls.. suuuck!

Nee, nu lär jag fortsätta om partyfolket inte ska ramla in innan jag ens hunnit fundera på vardagsrummet..

Kommentarer
Postat av: Malinen

Stackars honey! Hade jag varit där hade jag kunnat hjälpa dig ju. Pussa

Postat av: Sara

tss.. det är nog många som vill vara som du å vara pedantisk oxå!! bättre det är slarvig tycker ja :D
nee, nu ska ja gå å fixa ordning mig så ses vi om ett tag å då blir det partyy!! :)
pusss

2007-09-08 @ 16:03:13
URL: http://saramorner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback