Mysteriet Kalle.

Kalles kaviar är gott. Finns i typ fyra olika sorter (dill, light, mild osv..)

För nåt år sen kom även Kalles randiga. Funkar fint den oxå. Sen kom randiga light, sen ägg (kaviar och ägg=perfekt match, så varför inte). Nyligen dök en till Kalle upp; Kalles färskost och färskost räkor.. Hm, känns som man har ätit det förr, men nu står det Kalle på det oxå.

Eftersom jag inte har jobbat på ganska länge så har jag inte varit så uppdaterad om nyheterna som kommit under tiden. Jag tittade dock in i kylen i lunchrummet idag och vad låg där? Kalles randiga BANAN. Ursäkta, men har den där Kalle dåligt med pengar eller nåt? Färskost blandat med kaviar och banan kan inte vara gott. Jag fick kväljningar av att bara titta på tuben..

Kalle, nu får du fan lägga ner. Snart kommer alla vara så trötta på dej så inte ens orginalkaviaren funkar längre. Punkt.

Kommentarer
Postat av: mami

instämmer med bloggerskan! kaviar med banan..bläää...tacka vet jag en kall efes...serife!

Postat av: Sara

hahaha, vilket roligt inlägg! :D ja håller me.. även fast jag aldrig har ätit nå Kalles :)

2007-09-05 @ 09:14:06
URL: http://saramorner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback