Trött och seg..

.. men jag ska iväg till huset och jobba nu. Blir nog kvar till åttatiden ungefär för då ska Baby åka och träna och jag orkar inte vara kvar längre än så.. Kanske blir tvungen att se IDOL ikväll då, om jag inte har nåt annat att göra. Man kan ju titta lite hur Amanda sköter sej. Sen är det iaf äntligen Heroes ikväll oxå, wei!

Ledig imorn och på torsdag, det ska bli nice. Blir antagligen mest målning och så. Ska till stan på torsdag oxå och köpa klinkers till hallen och sen kommer mamsen hit på kvällen.

Nee, nu har jag inte tid med det här mer. Listerna i huset ligger och skriker att dom vill bli målade bums!

Kommentarer
Postat av: Lina

Gör ni om allt i huset?

2007-09-25 @ 19:53:43
Postat av: Elinen

Lina: Allt utom badrummet för det är nytt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback