Va fan..

Som vanligt så väcktes jag av telefonfanskapet. Jag måste upp på vinden och leta reda på några plastsaker så Chrille kan lägga golvet i vardagsrummet idag. Jobbigt. Jag hatar vinden.

Annars ska jag mest städa i lägenheten idag. Eller tvätta och så. Sen ska jag bort och måla lister igen. Dom tar vekligen aldrig slut, hur många lister kan man ha i ett hus egentligen?

Vi ska åka till Linköping på söndag. Det känns mkt välbehövligt. Jag saknar dom där nere hur mkt som helst. Ska bli skönt att komma bort i några dagar. Känns dock inte lika rolig att vi ska på begrevning på tisdag. Jag har aldrig varit på begravning. Det är lixom inte min grej. Jag kan ju inte ens se Lejonkungen utan att grina som ett litet barn. Vattenfast mascara kommer behövas. Usch, det kommer bli jobbigt.

Idag fyller min pappa år. Han är sötast!

Kommentarer
Postat av: Tina

nej gumman, begravning!? hur länge blir ni där borta då, vi måste se snart, de blir ju alldels för lång tid innan vi ses juh... hälsa pappsen!
Puss

2007-09-26 @ 10:26:23
Postat av: Elinen

Tina: Vi blir borta söndag-tisdag bara..

Postat av: Sara

Tråkigt, med begravning, är det nära släkt?

2007-09-26 @ 14:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback