Hemma!

Nu är jag hemma och inne efter en hel dag ute i solen. Hundarna ligger här som två däckade sötnosar och sover. Tvåtimmarsprommenader i solen är jobbigt för mina hjärtan :) Det var så jäkla härligt att vara ute och gå iklädd endast klänning. Uuunderbart!

Shopping blev det en hel jäkla massa oxå. Jag visar bilder sen. Massa massa fint ju!

Nu ska jag åka till affären och köpa lite grejer så jag kan fixa lite middag tills Baby kommer hemfrån träningen. Grillat idag igen :) Haha, vilken fantasi man har.. men är köket under renovering så är det. Börjar bli lite lagom dryg utan spis nu. Jag vill ha WOK!! Jeje.

Bilderna på shoppingen kommer upp sen när jag har varit och handlat.

Kommentarer
Postat av: Amanda

vädret är så underbart nu :)

2008-04-24 @ 21:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback