Redan söndag!

Full upp i helgen igen. Eller, inte fullt upp kanske men inte tid eller ork att blogga iaf.

I fredags när jag kom hem från jobbet så var min födelsedagsfest i full gång här hemma. Jag fick massa massa fina paket :) Blev stan på nattkröken och fan vad kul jag hade med mina tjejor! Shejkade som aldrig förr, haha. Ni är för underbara! Var väl hemma nån gång runt fyra och nu står det 1-0 till Malin, haha.

Igår väcktes vi av att Rasmus och Jennie kom innanför dörren. Bara att släpa sej in i duschen för att cirkus 45 minuter senare befinna oss hos Anne för fika. Både hon och Björn fyllde år, eller Anne fyller på onsdag men dom firade ihop. Efter det gick jag hem till Malin med grabbarna och sen följde hon med oss hem. Vi låg framför TVn verkligen hela eftermiddagen och kvällen. Skönt! Jag vet inte hur många gånger jag somnade, tsss.

Jag tror iaf aldrig att jag har ätit såhär mkt smörgåstårta på inte ens en vecka förut, hela sju gånger mellan onsdagkväll och natten mellan lördag och söndag, haha. Men gott är det :) Jävla tjockis.

Idag har jag jobbat till tre och sen efter det har jag suttit ute i solen och borstat Zakko. Han fäller som en lite tok just nu så jag vill bara bli av med det. Nu har han iaf inte mkt päls kvar. Sen blev det en bus sväng på gräset oxå.

Ligger lite efter med bilder som jag har sagt att jag ska lägga upp här, men några ska jag iaf lyckas slänga upp senare idag :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Är du grinig fortfarande eller!?

Postat av: Kristina

de låter som en bra och kul helg :)

2008-04-20 @ 23:04:38
Postat av: Amanda

kul att du hade en bra födelsedag :)

2008-04-20 @ 23:12:50
Postat av: Therese

kommer de några nya bilder på vovvarna?

2008-04-21 @ 09:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback