Underbara dag!

Vilket väder! Började dagen med en långprommis med Baby och grabbarna, underbart. Efter det åkte vi och köpt lite krukor och lite saker till grabbsen och sen tillbringade vi massa timmar ute i trädgården med både lite pyssel, plantering och lunch. Baby stog dock för planteringen för sånt är bara så tråkigt. Jag busade mest med grabbarna och låg och latade mej på gräsmattan, hehe.

Klockan tre var det dax för jobb för min del och jag kan erkänna att jag inte bara var lite avundssjuk på Baby som var ledig hela dagen.

Nu ska jag fixa lite mat. Magen skriker! Grillat kött med sallad får det bli.


Måste gratta Lynn och Jessan som fick varsin son igår och inatt!

Kommentarer
Postat av: Tinis

å så gott med grillat :)

2008-04-21 @ 22:19:20
Postat av: Kristina

De är så skönt när de börjar bli soligt och fint :)
När man kan greja ute :)

2008-04-22 @ 09:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback