Dagens..

Dagens klädsel: Mörka Tiger-jeans, top + tröja HM.
Dagens ajaj: Huvudet. Att det aldrig går över.
Dagens skönhetsoperation: Läppförstoring, även kallat munsår/blåsor
Dagens klant: Jag fick en dusch av rengöringsmedel över hela mej på jobbet. Även i ögonen och munnen.
Dagens föda: En grape, två mackor, ½ dl rengöringsmedel och förorenat vatten
Dagens fisk: Zakko när han bade i dikena. Helt crazy.
Dagens kvälls-att-göra: Pilla mej i naveln och läsa skvaller. Jag är mobbad som fan. Festa nån?
Dagens kommentar: Är det jag som ser ut som ett miffo, jag trodde det var du..
Dagens fulaste ord: Allt som börjar på ur. Urfin, ursnygg.. Why? Haha.
Dagens mys:

Kommentarer
Postat av: ANja

så fina bild :)

2008-08-22 @ 22:16:30
Postat av: Malin

Kom hiiiit, vettja!



Du är så fin, älskling. Med eller utan rengöringsmedel ;)

Postat av: mami

hahaha...dagens kommentar e fin...vem f-n kan kläcka nåt sån´t...måste vara nån i os-form...hahaha

2008-08-23 @ 04:56:32
Postat av: Jennie

Håller på att göra rent glassmaskinen!

Elin: Vänta jag ska testa och skruva bort den här kanske de går bättre att tömma (och ur maskinen sprutar de vatten med rengöringsmedel över hela Elin)

Så jäkla klockrent gumman, länge sen jag skratta tills jag grät:) puss!

2008-08-23 @ 16:31:19
Postat av: Tinis

ha en bra söndag !!!

2008-08-24 @ 00:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback